Menu

Oznam pre občanov v karanténe a dôchodcov nad 70 rokov, ktorí žijete sami

 

 

Rozumieme, že aktuálna situácia je mimoriadna, napriek tomu však chceme zabezpečiť, aby sa základné potraviny bezpečne dostali k čo najväčšiemu množstvu zákazníkov. V snahe vyhnúť sa šíreniu nákazy sme sa rozhodli podľa smerníc Ůstredného krízového štábu SR aplikovať počas nasledujúcich týždňov určité obmedzenia a zmeny v pravidlách nakupovania cez Tesco Online nákupy.

 

 

Limitácia počtu zakúpených produktov


Aby boli základné potraviny dostupné pokiaľ možno pre všetkých, obmedzili sme maximálny počet kusov produktov, ktoré si môže zákazník v určitých kategóriách kúpiť. Tieto maximálne počty zakúpených produktov nájdete pri danom produkte. Pokiaľ ste si tovar objednali už pred 14. 3. vo väčšom množstve, urobíme všetko preto, aby vaša objednávka bola doručená, ale pre aktuálne nižšiu dostupnosť niektorých produktov to nebude možné vo všetkých prípadoch. Napriek tomu, že niektoré produkty môžu byť dočasne nedostupné, celkové zásoby produktov sú na dobrej úrovni a robíme, čo môžeme, aby boli dopĺňané každý deň.

 

 

Rezervácia času doručenia
 

Z dôvodu aktuálne väčšieho počtu zákazníkov, ktorí majú záujem o online nákupy, sa môže stať, že bude dostupných menej termínov, preto je dobré objednať si donášku s väčším predstihom. Svoj termín doručenia nákupu si môžete rezervovať až tri týždne vopred a svoju objednávku môžete priebežne meniť až do 23.00 hod. pred dňom doručenia, pokiaľ sa tak rozhodnete.

 

 

Platba možná iba kartou vopred


V záujme bezpečia našich zákazníkov a kuriérov sme sa rozhodli dočasne akceptovať iba platbu kartou vopred. Neobávajte sa, platba vám bude odpočítaná z účtu až po dodaní tovaru, aby sme sa vyhli akýmkoľvek nedorozumeniam. Opatrenie sa vzťahuje iba na nové objednávky vytvorené po 14. 3. Pokiaľ ste už vo svojej objednávke potvrdili platbu kartou pri dverách (do 13. 3.), tak ju stále budete môcť uhradiť kartou pri dverách.

 

 

Náhradný tovar


Naozaj by sme vám radi doručili všetok tovar tak, ako bol objednaný, ale v niektorých prípadoch nemusí byť aktuálne na sklade konkrétny produkt, a tak doručíme jeho alternatívu. Naši vodiči majú dôležitú úlohu pri donáške potravín, preto v tejto výnimočnej situácii, s cieľom eliminovať osobný kontakt, nebudete mať možnosť vrátiť tovar priamo vodičovi. V prípade, že si neprajete náhradný produkt, môžete ho vrátiť v najbližšom obchode Tesco a obratom vám vrátime peniaze.

 

 

Donáška všetkých objednávok iba v taškách


Aby sme chránili vás aj našich vodičov, odporúčame vám vybrať možnosť nechať si objednávku doručiť v papierových taškách. Týmto spôsobom môžeme eliminovať osobný kontakt s tovarom.

 

Dôležité informácie pre zákazníkov, ktorí sú v osobnej karanténe

V rámci prevencie šírenia nákazy a v nadväznosti na odporúčania a opatrenia prijaté Ústredným krízovým štábom Slovenskej republiky sme museli pristúpiť k opatreniam pri odovzdávaní vášho nákupu. Z tohto dôvodu vám vodič nemôže odovzdať nákup priamo do rúk. Chceme vám však objednávku doručiť najbezpečnejšie, ako je možné. Aby sa nám to darilo a aby sme zároveň mohli chrániť vaše zdravie, ako aj zdravie našich kuriérov, žiadame vás o dodržiavanie niekoľkých jednoduchých krokov.
  • V poznámke k objednávke nás, prosím, informujte o tom, že ste v osobnej karanténe.
  • Svoj nákup zaplaťte online vopred. Momentálne neprijímame iné druhy platieb.
  • Kuriér vám zavolá a dohodnete si spôsob a miesto doručenia objednávky. Radi by sme vás uistili, že váš nákup bude stále doručený bezpečným spôsobom.
  • Prosím, vyberte si pri doručení papierové tašky, aby sme mohli chrániť vás aj nášho vodiča.
 

Veríme, že tieto informácie boli pre vás užitočné. Budeme sa snažiť, aby vaše online nákupy prebehli bez komplikácií.

 

Potrebujete pomôcť?

Zákaznícku linku môžete využívať každý deň od 7:00 do 23:00. Radi vám odpovieme na všetky vaše otázky.